Req Poster FF by Dealdel “Last Month”


del Dealdel on July 29, 2013 at 1:28 am said:

Halo, aku mau request poster, ini formnya

Nama Author: Dealdel
Judul Fanfiction: Last Month
Cast Utama: Lihat detailnya
Quotes: “I can’t forget this memory”
Nuansa poster: calm-sad
Dan lain-lain: tolong buatkan yang bagus ne, :P tolong buatkan dengan versi berbeda.
1. Park Jiyeon-Kim Myungsoo
2. Tiffany Hwang – Xi Luhan
Deadlinenya terserah artworker bisanya kapan. aku jga belum selesai bkin ffnya

Makasih, tolong take ya

Buat Dealdel ini posternya semoga suka ya. Mian aku cuma buatin yang versi MyungYeon nya aja. Soalnya aku ada kesulitan untuk membuat bagian Fany-Luhan mian banget ne. Kamu boleh redo kok jika kamu kurang suka^^

del

Gamsahamnida udah request ;)
Mian kalo kamu gak suka. Aku sudah mencoba semaksimal mungkin n_n

One comment

  1. thanks to the content. This informative article has very long My
    spouse and i ended up being looking on the net along with My partner and i last
    but not least identified the idea. I lose time waiting for additional beneficial content articles,
    but allow me to enquire about this post?

Kritik dan Saran ?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s